Training Commerciële vaardigheden

Hoe hoog is de score van uw buitendienstmedewerkers? Er is er altijd één die op eigenzinnige wijze te werk gaat en uit de lijst van afspraken een waanzinnige score aan omzet haalt. En er zijn anderen waar de resultaten tegenvallen.

In deze commerciële training wordt geleerd wat top verkopers van nature al weten. Om commercieel echt succesvol te worden is het nodig om iemands sociale en communicatieve vaardigheden op een uitstekend niveau te krijgen. Het gaat om de instelling, de toewijding en de vaardigheden om de klant echt altijd te willen helpen.  

Leerdoelen

  • Actief luisteren en doorvragen
  • Non verbale communicatie
  • Hanteren van verkoopargumenten
  • Levelen met de klant
  • Omgaan met weerstanden
  • De opdracht binnenhalen

Training

Deze in company training wordt in groepsverband gegeven met een maximum van 10 personen per training.
De groepstraining bestaat uit een dagdeel theorie en een dagdeel praktijk. Om de praktijk zo realistisch mogelijk na te bootsen, werken wij bij voorkeur met echte cases uit de organisatie en met een trainingsacteur.

Afhankelijk van de behoefte en de afspraken die wij samen gaan maken, volgen na de groepstraining de individuele trainingen. Elke medewerker wordt 2 uur individueel begeleid. Er wordt gewerkt met echte gesprekken, om het geleerde in de praktijk te borgen.
Gaat het om een klein team, dan kan soms e.e.a. gecombineerd worden op 1 dag.