Time Management

Time management is een werkmethode waarin prioriteit en planning zorgen voor efficiënt werken. Er is en blijft veel werk en ook de deadlines blijven komen. Hoe ga je om met ad hoc vragen, met je e-mail, vragen van collega’s die onverwacht komen binnenvallen, oponthoud door een lang telefoongesprek. Het gaat over kiezen, over werklast en werkdruk en het effectief omgaan met tijd. Aan het werk dus! Blijf jezelf ontwikkelen.

Leerdoelen

  • Effectief omgaan met tijd
  • Tijdsbesteding in kaart brengen en verbeteren
  • Leren omgaan met het stellen van prioriteiten
  • “Nee” zeggen tegen medewerkers / collega’s
  • Duidelijke planning van korte-, middellange- en lange termijn acties
  • Beter inzicht te krijgen in de tijdsverdeling over de dag.

Profiteer extra van deze training door de leerdoelen en praktijkcases kosteloos aan te passen aan uw organisatie.

Training

Deze in company training wordt in groepsverband gegeven met een maximum van 10 personen per training.
De groepstraining bestaat uit een dagdeel theorie en een dagdeel praktijk. Om de praktijk zo realistisch mogelijk na te bootsen, werken wij bij voorkeur met echte cases uit de organisatie.

Afhankelijk van de behoefte en de afspraken die wij samen gaan maken, volgen na de groepstraining de individuele trainingen. Elke medewerker wordt 2 uur individueel begeleid. Er wordt gewerkt met echte gesprekken, om het geleerde in de praktijk te borgen.
Gaat het om een klein team, dan kan soms e.e.a. gecombineerd worden op 1 dag.