Telefonische acquisitie

Iedereen luistert altijd vol bewondering naar het telefoongesprek waar een ‘dappere’ beller niet alleen een leuk gesprek weet te voeren maar ook nog eens een afspraak of deal weet te maken. Hoe doet ‘ie dat toch?
Het overwinnen van schroom, een goed script en veel doen zijn voorwaarden. En dat is allemaal te leren met de training telefonische acquisitie!

Nieuwe klanten komen niet vanzelf, die moet je werven.

Deze training wordt door ons gegeven aan medewerkers sales en support, maar ook regelmatig aan ‘niet verkopers’ en aan buitendienst medewerkers. Koude acquisitie is niet gemakkelijk, toch kan vrijwel iedereen het leren. Wij helpen de medewerker om angst en onzekerheid te overwinnen.

Leerdoelen

  • Algemene regels voor telefonische acquisitie
  • Handvatten om de angst te overwinnen
  • Samen een goed telefoonscript schrijven
  • Oefenen met een aantal echte telefoongesprekken.

Training

Deze in company training wordt in groepsverband gegeven met een maximum van 10 personen per training.
De groepstraining bestaat uit een dagdeel theorie en een dagdeel praktijk. Om de praktijk zo realistisch mogelijk na te bootsen, werken wij bij voorkeur met echte cases uit de organisatie en met een trainingsacteur.

Afhankelijk van de behoefte en de afspraken die wij samen gaan maken, volgen na de groepstraining de individuele trainingen. Elke medewerker wordt 2 uur individueel begeleid. Er wordt gewerkt met echte gesprekken, om het geleerde in de praktijk te borgen.
Gaat het om een klein team, dan kan soms e.e.a. gecombineerd worden op 1 dag.

.