Beeldbellen met je klant

Het is gewoon geworden om elkaar te beeldbellen. Dan zit je tegenover elkaar, je ziet elkaar en toch kijk je elkaar niet aan.

Hoe kun je voorkomen dat de aandacht van jouw klant niet verslapt? Bereik je de ander wel echt? Het lijkt allemaal vanzelfsprekend, maar dat is het zeker niet. Elke vorm van communicatie, dus ook videobellen, heeft eigen mogelijkheden en onmogelijkheden. Er zijn genoeg voorbeelden van hoe het niet moet. Maak van klantcontact geen experiment, pak het professioneel aan.

Deze vragen worden allemaal beantwoord in de training beeldbellen 1-op-1. Je leert wat je houding achter het beeldscherm moet zijn. Verder leer je wat je wel en niet kunt doen tijdens beeldbellen. Het allerbelangrijkste; hoe krijg ik de aandacht van mijn klant en hoe houd ik die vast?

Leerdoelen

  • Do’s and don’ts van beeldbellen
  • Methodes om aandacht te geven aan je gesprekspartner
  • Gesprekstechniek specifiek voor beeldbellen
  • Omgaan met de techniek
  • Etiquette

Training 

De duur van de training is ruim 1 uur en deze wordt online gegeven (maximaal 4 personen).

Door de leerdoelen vooraf te inventariseren wordt de training op maat gemaakt voor jouw organisatie.