Gratis Cursus Klantvriendelijk Telefoneren – Deel 3

Gratis cursus klantvriendelijk telefoneren - Deel 3 Vrijwel alle Nederlanders zijn gek op “gratis”, ik ook. Klik hier voor deel I.  &  Klik hier voor deel II. Waarom is zakelijk telefoneren belangrijk?  De aardverschuiving van de laatste tien jaar is het volwassen...

Gratis Cursus Klantvriendelijk Telefoneren – Deel 2

Gratis cursus klantvriendelijk telefoneren deel II. Vrijwel alle Nederlanders zijn gek op “gratis”, ik ook. Daarom nu deel II van de gratis cursus klantvriendelijk telefoneren. Klik hier voor deel I. Waarom is klantvriendelijk telefoneren belangrijk? Voor bijna alle...

Gratis Cursus Klantvriendelijk Telefoneren – Deel 1

Gratis cursus klantvriendelijk telefoneren deel I. Het woordje “gratis” is op marktplaats nog steeds met stip de meest gebruikte zoekterm. Kringloopwinkels (bijna gratis) zijn overal in ons land uit de grond geschoten en helaas hebben ook de voedselbanken het drukker...

Gamma en Karwei houden klagers aan het lijntje

Hoe elke organisatie klanten kan verliezen …. of terugwinnen In de uitzending van Radar van 20 januari jl. vertelt Jolanda Heek hoe zij bij de online winkel van Karwei een bankstel koopt. Het bankstel blijkt beschadigd en daarom belt zij de serviceafdeling van Karwei....

Jijen, Jouen en Uwen

Wat is verstandig in zakelijke communicatie?Dit zijn altijd lastige keuzes, want er valt geen eenduidig antwoord op te geven. Toch is lang niet elk taalgebruik goed of passend. Je kunt als klant snel een ongemakkelijk gevoel krijgen als de ander over jouw...

Steentje bijdragen aan klantvriendelijke zorg

Afgelopen zaterdag in Sir Edmund, de bijlage van de Volkskrant, een artikel over de melatoninepil.   In dit artikel werd de mening gevraagd aan een expert bij het Nederlands Slaap Instituut en een expert van het Ziekenhuis Gelderse Vallei.   En dan ben ik...

CALYX steunt Noé Chaillet

Morgen fietst Noé Chaillet omhoog voor Alpe d'HuZes. Hij wordt daarbij gesteund door zijn moeder Marieke Verf. Noé's doel is om de berg twee keer te beklimmen. CALYX steunt deze topprestatie graag! Noé, veel succes!

De 3 allerergste voicemails

Veel organisaties verstrekken Iphones en andere bling-bling mobiele telefoontjes bij de vleet. Toch is het bijna onvoorstelbaar wat je als klant allemaal te horen krijgt als je de voicemail krijgt. Heeft jouw collega ook een verschrikkelijke voicemail?...

De Barbapapa afdeling

Bij veel organisaties wordt een aanzienlijk deel van de omzet gegenereerd door de serviceafdeling. Soms is het product waarmee de organisatie zichtbaar is in de markt niet meer dan een mooie kapstok. Een kapstok waaraan niet zo veel wordt verdiend. Pas als de...