Dit zeggen klanten

Wilco van Hamond, CEO / eigenaar Sanbio BV:
Na een intake en grondige voorbereiding heeft Vera de communicatie training voor ons hele team opgezet en uitgevoerd. De feedback en reacties van de mensen zijn aanstekelijk en enthousiast. Dus is deze training meteen een opmaat voor een vervolg wat snel gaan inplannen. Als de mensen zeggen dat ze zelden zoveel geleerd hebben op een training waar ze echt wat mee kunnen en ook nog eens veel gelachen hebben, kun je toch niet anders stellen dat het een succes was. Niet alleen inhoudelijk en individueel maar ook nog eens als team weer beter geworden. Kortom geslaagd!

Léonie Klarenbeek, Leidinggevende patiëntencontactcentrum a.i. Projectleider beleid- en projectbureau patiëntenzorg Ziekenhuis Gelderse Vallei:
Met het opzetten van een nieuw patiëntencontactcentrum hebben wij optimaal gebruik kunnen maken van de zeer ruime kennis en ervaring van Calyx training. De telefoontraining stelt ons in staat om op goede efficiënte en bovenal klantvriendelijke wijze de telefoon te beantwoorden. De unieke kwaliteiten van Vera van Kampen maken de training en het resultaat hiervan in het inmiddels operationele patiëntencontactcentrum tot een groot succes!